Re: komunikace s měničem Goodwe GW8K-ET

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Únor 17 12:25:54 CET 2023

Ten měnič goodwe funguje zatím podle mých představ. Všechny informace,které
by se mi hodily jsou v tom PV Master na mobilu, ale jak se k nim dostat po
dratech zatím nevím. Našel jsem tu aplikaci Home asistent pro RPI s
integraci interface pro goodwe měnič, ale pro moje požadavky je to zase moc
složité. Nepotřebuji si prohlížet další obrázky, chtěl bych jen z mého
pohledu efektivně nakládat s přebytky. Měnič má sice externí spínací
výstup, ale s velmi omezenými možnostmi nastavení.