Re: komunikace s měničem Goodwe GW8K-ET

Pátek Únor 17 10:14:31 CET 2023

Ten měnič by mě taky zajímal. Mám ho psaný v nabídce na fotovoltaiku.
Uvítal bych z toho nějakou informaci jako "teď se nabíjí" nebo "teď se
nenabíjí, protože je nabito, ale svítí" podle které bych spouštěl
spotřebiče, které mohou přebytek energie využít. Třeba jsem změřil a
spočítal, že pokud do podlahového topení dodám 25 KWh tepelné energie
(to je u mého TČ voda-voda 5 KWh el. energie, něco přes 3 hodiny běhu),
zvedne se teplota v baráku o stupeň s maximem 2-3 hodiny po vypnutí TČ a
po 10 hodinách klesne na původní teplotu. Takže teoreticky mám půl dne
topení zajištěné a dalšího půl dne to může jet z baterky.
Anděl