fyzici... povzdych na skoro piatok

Pátek Únor 17 09:42:45 CET 2023

Když už jsem tady - snad existuje dvojité stínění, jedno je připojené na
jednom konci druhé na druhém. Ale nevím, že bych se s něčím takovým někdy
setkal.

Co se týká konektorů - když jsem jednou byl na slezině absolventů
https://intranet.fel.cvut.cz/cz/elektra/setkani/setkani_2022.html

pedagog ve vf laboratoři si stěžoval, že ke speciálním přístrojům tam raději
studenty nepoštějí, protože se stává, že student někam narve konektor přes
závit a ten konektor třeba za 15kKč se pak můž vyhodit.

"

čt 16. 2. 2023 v 19:10 odesílatel balu <balu na k-net.fr(mailto:balu na k-net.fr)>