Re: komunikace s měničem Goodwe GW8K-ET

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 17 07:01:00 CET 2023

hezky den.
byl jsem pritomen ugrade fw. a ozivovani instalace. podle indicii a asi
i obecne u FV_cajku neni zajem vyrobce poskytovat jakykoliv standartni
vystup. vlastne proc take ? mozna nejaky servisni, ale to se bude
hlidat. komunikace pro upgrade fw. je pres usb schovane pod wifi/lan
modulem. ostatni jen wifi/lan + CLOUD samozrejme :-)
baterky jsou pripojene can linkou, tak tam by snad mohlo jit nejaka data
ukradnout. take si rikam, ze pokud se dostanou data do appky mobilu
primo bez cloudu, mely by se dat nejak ukradnout a altrnativne pouzit.
na stridaci jsou jen ledky, bez lcd a k tomu wifi. proste dnesni peklo
:-(  to, ze pres noc muze cinan vsechny fv klidne vypnout a sbohem, asi
nikoho nezajima. i "neumyslne" treba chybkou ve fw. co jsme chteli to
mame :-)
pri ozivovani instalace jsem mel alespon na privodu baterek nacvaknutej
klestak a uz to zvysovalo sanci neco zjistit. bylo alespon videt, ze
kdyz konecne baterky zacaly komunikovat se stridacem, rozbehlo se
nabijeni/vybijeni a slo to porovnat s tim co rikal cloud.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín