komunikace s měničem Goodwe GW8K-ET

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 16 16:19:57 CET 2023

Dobrý den,

tak už 14 dní poměrně úspěšně provozuji FVE včetně aplikace pro mobil PV
Master a ten jejich SEMS portal.  Celkem to funguje, ale pro nějakou další
domácí automatizaci ve směru využití nadbytečné energie by se mi hodilo,
dostat se nějak k datům, které poskytuje ten PV Master na mobilu.  Mám
střídač GW8K-ET připojený přes LAN modul do místní sítě a ten PV master se
připojuje na domácí Wifi .  Hledám na Internetu nějaké náměty, a všechno co
nalézám je vždy spojené s nějakými dalšími složitějšími funkcemi, nevím,
jak se v tom orientovat. Měl bych prosbu :
Můžete mě někdo nasměrovat, jak se připojit k místní LAN síti a sosat
stejná data, jako dostává a zobrazuje ten PV Master ?  Nejvíce by se mi
líbilo připojení  třeba  přes převodník ETH - RS422  a číst ta čtyři čísla
, která mě zajímají  ( Stav nabití baterky, výkon FVE, přetok do sítě ,
spotřeba domu) třeba do Arduina .  Chtěl bych podle toho jen spínat různé
spotřebiče podle nějakých priorit.   Nebo jsem úplně naivní a  tudy cesta
nevede ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW