fyzici... povzdych na skoro piatok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 16 19:43:42 CET 2023

5-kolikovy DIN je ten najlepsi konektor na svete, na ten mi nesahaj.

Je to jediny konektor z nasej zbierky (teda spolu s ostatnymi DINmi), ktory
prezil bez najmensej stopy tisicky cyklov v testeri kablov.

Zo zlyhanych spomeniem najma 3.5mm F jack. Drahy kovovy znackovy sme menili
kazdy rok, lacny noname plastak vydrzi asi 3 roky. Drahy kovovy 6.3mm F
jack, co by si clovek myslel, ze na tom ficia tisicky gitaristov a je to
mohutne ako prasa, tak ze to bude vzor spolahlivosti, tak ten pomerne
casto nema kontakt s tipom draheho kovoveho protikusu od toho isteho
vyrobcu - jednoducho nedociahne, resp. pliesok v tom F uz nie je taky
pruzny ako by mal byt.

miniDINy su peklo. Dokonca aj DSub som uz niekolkokrat menil.

Hentie fajnove blbosti na gigahertze tam chvalabohu nemame.

wek

PS. Mozno mi to neuveris, ale pocas testovania som SMAcka dotahoval na to
urcenym momentakom.

PS2. Frezovany hlinik je taka ta lacno vyzerajuca nahrazka, symbol tejto
doby... kdeze su casy poctivej mosadze...