vodice na bastleni

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Únor 15 11:04:28 CET 2023

zdravim,
 chystame vyuku v predmetu kde se mimo jine bastli na nepajivem poli..
 pro "bezne" propoje pouzivame draty o prumeru Cu jádra asi 0.45mm vykuchane ze stareho mnohaziloveho telekomunikacniho kabelu, ktereho jeste par metru mame
 ale pro rozvody napajeni, zemi atd se osvedcily tlustsi vodice, cca 0.55+mm treba ty co jsou v sade s novymi nepajivymi poli.. (prumer skoro 0.6mm).
 nedari se mi nic moc za rozumnou cenu najit..
 poptal jsem i vyrobce palniku meta, kde mi po chvili premlouvani nabidlli neco jako 1.7Kc s DPH za 1m dratu 0.5mm prumer.. (dlouho jsem je pouzival jeste ze starych EPIO palniku..)
 fajn jsou i vodice z ethernet kabelu CAT6A.. prumer Cu jadra 0.55mm, ale likvidovat ty kabely je drahe a pracne..
 nemate nekdo prosim napad na pouzitelny zdroj?  nejaky vyrobce tech ETH kabelu v cesku?
 dik
 v.