poradac / sesit SMD, soucastky v pasce, otvor smerem ven, NE do vazby ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 15 04:56:48 CET 2023

navlikani, to mam ted a je to opravdu efektivni pro praci i pro
skladovani techto "setu". doplnuji pri praci na pcb hodnoty pro
kalibraci a takto se to hleda a pouziva pekne. pasky doplnuji ne
navlikanim, ale dolepovanim/spojovanim beznou maskovaci paskou.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/smd_poradac/1578069882
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/smd_poradac/1578069881
pak je tu ale ten zbytek matrose. u me po 100ks	z tme a to uz neni na
skladovani ono. co hodnota to sacek, popis, atd.
nakonec to nastrkam do tech volnych folii A4 a udelam tomu krabici na
miru. to knizkove provedeni neni uplne nutne.
u tech profi sad, format A4, co jsme meli v praci ni nevypadavalo. pasky
tam byly presne na miru. pripadne vypadavani lze prece resit ohybacim
okrajem, coz jsem u nejakych poradacu i nasel.
nejhorsi na tech poradacich bylo, ze urcita skupina kolegu prasacky
nekratila ty pasky, ale jen si vyloupli co potrebovali a zastrcili zpet
pasku s prazdnyma chlivkama(meli jsme jen r/c). najednou se zjistilo, ze
poradac se tvari plnej a je v nem u hodnoty treba poslednich 5ks a pasek
skoro celej. no, proste na zabiti :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65