poradac / sesit SMD, soucastky v pasce, otvor smerem ven, NE do vazby ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 14 21:25:07 CET 2023

Mě se osvědčilo pásky navlíkat za dírky na drát, takže je z toho pak
něco jako svazek klíčů. Výhoda je, že to nemá žádné velikostní omezení,
nevýhoda že se komplikovaně doplňují nové pásky do pořadí.

PH