Re: Digitální serva

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 14 17:33:01 CET 2023

V default by mělo pracovat jako analog, tedy 1520us/20ms/50Hz. Funguje?
Jestli ne, hledal bych zádrhel tam - má se chovat jako standardní analogové
servo, jen stíhá rychleji komunikovat.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: <kral.j na centrum.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: úterý 14. února 2023 17:17
Předmět: Digitální serva

 Zatím mám zkušenosti se servy typu analog. Jenže teď bych měl pracovat s
digitálním servem a tady jsem se dopracoval toho, že jsou buď jako analog+
(např. Hitec) nebo pravý digital řízený po sběrnici (např. LewanSoul
LX-16A). Jenže pak už vím jen to, že ta digitální serva se dají programovat.
Hitec má k tomu účelu i programátory.
Já ale musím použít servo PDI-1181MG. U toho vím jen údaj Working frequence:
1520μs / 300hz. Z toho jsem usoudil, že oproti klasickému analogu jen změním
opakovací frekvenci řídících impulzů z 50Hz na 300Hz. Tak jsem to zkusil a
ono nic. K tomu proč, jsem vymyslel tři možnosti.
- Servo je zmetek - ale je úplně nové.
- Ten údaj o frekvenci špatně chápu.
- Nové servo nemá žádné defaultní nastavení.
Je tady někdo kdo by mi poradil? Vyvedl mě z omylu v pochopení, nebo
potvrdil, že opravdu potřebuji programátor a může to být i nějaký ten Hitec.
Král