Digitální serva

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Úterý Únor 14 17:17:03 CET 2023

 Zatím mám zkušenosti se servy typu analog. Jenže teď bych měl pracovat s digitálním servem a tady jsem se dopracoval toho, že jsou buď jako analog+ (např. Hitec) nebo pravý digital řízený po sběrnici (např. LewanSoul LX-16A). Jenže pak už vím jen to, že ta digitální serva se dají programovat. Hitec má k tomu účelu i programátory.
Já ale musím použít servo PDI-1181MG. U toho vím jen údaj Working frequence: 1520μs / 300hz. Z toho jsem usoudil, že oproti klasickému analogu jen změním opakovací frekvenci řídících impulzů z 50Hz na 300Hz. Tak jsem to zkusil a ono nic. K tomu proč, jsem vymyslel tři možnosti.
- Servo je zmetek - ale je úplně nové.
- Ten údaj o frekvenci špatně chápu.
- Nové servo nemá žádné defaultní nastavení.
Je tady někdo kdo by mi poradil? Vyvedl mě z omylu v pochopení, nebo potvrdil, že opravdu potřebuji programátor a může to být i nějaký ten Hitec.
Král