ESP32 problem s RTC

Neděle Únor 12 18:22:01 CET 2023

Tak krystal podle vseho kmita dobre, RTC timer meri cas OK, zatim jsem
tomu moc programu nevenoval ale co dokazu cas nastavit na minutu, tak to
po pul dni sedi (5 minut deep sleep, asi 30s bezi hlavni procesor, ULP
bezi periodicky po 20-28ms furt, aktivni programovy cyklus trva desitky us).
ULP timer ale funguje zrejme tak, ze po uplynuti casu rozbehne ULP a
znovu se spusti az po instrukci HALT.
Program netrva dlouho ale startup v provoznim rezimu je podle
dokumentace  cca 133+ us, zahadou mi je, proc se to natahne v deep sleep
modu o cca 8ms? Ze by se zapinalo napajeni nejakych domen a cekalo se na
stabilizaci?
Na interni RC se v deep sleep modu navic perioda prodlouzi jen o cca 2ms.
No, asi nezbyde, nez program casovat misto pocitani ULP cyklu podle RTC
timeru, cteneho z ULP.