ESP32 problem s RTC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Únor 12 03:18:41 CET 2023

Podle toho, co píšou tady:
https://docs.espressif.com/projects/esp-idf/en/v4.2/esp32/api-reference/system/system_time.html?highlight=rtc#rtc-clock-source

bych očekával, že těch pár stovek mV je málo.
Doporučuji podle DS od krystalu zkontrolovat, zda jsou správně zvolené
kondenzátory u něj.
Tzn. aby součet vstupní kapacity pinu a kapacity kondenzátoru dal v DS
doporučenou kapacitu kondenzátorů, nebo dvoujnásobek v DS uvedené load
capacitance.

Další věc je, že krystal by měl splňovat ESR do 70 kohm uvedené zde pod
fig.10:
https://www.espressif.com/sites/default/files/documentation/esp32_hardware_design_guidelines_en.pdf

Zajímá mě jak to dopadne, protože by se mi zrovna tohle taky u ESP hodilo.

PH