Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Únor 12 15:10:09 CET 2023

Dne 12.02.2023 v 9:28 ajtservis napsal(a):
> tak i primo velleman ho ma jako ukonceny ?
> https://www.velleman.eu/products/view/?id=354314
> takze poznamka u ps_e je asi jen obecna.
> ale ma ho jako dostupny reichelt a tomu se da verit, tak mozna tam.
> https://www.velleman.eu/products/view/?id=354314
> treba nekde lezi zbytky skladem.
> t.

Dobrý den,

u Conrada jde koupit WSL8064, což je podle velleman.eu přímá náhrada. Je
tam i manuál, podle kterého se nastavuje rozsah řídicího napětí. Jak je
to stabilitou galvanického oddělení přes optron - kdyby to bylo stabilní
v +-5%, stačilo by mi to. Min a max se nastavuje, takže vypnout to snad
půjde a jestli bude max na 95 100% je v žárovkovém lustru zanedbatelné :-)

Díky za názory

jf