Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 12 09:28:52 CET 2023

tak i primo velleman ho ma jako ukonceny ?
https://www.velleman.eu/products/view/?id=354314
takze poznamka u ps_e je asi jen obecna.
ale ma ho jako dostupny reichelt a tomu se da verit, tak mozna tam.
https://www.velleman.eu/products/view/?id=354314
treba nekde lezi zbytky skladem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.