rozbor krve

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Únor 10 15:52:49 CET 2023

Nemyslím si že by papírové žádanky byly zásadní problém.

Co jsem se zatím setkal, tak mají jednotný formulář, kde doktor jen
zaškrtne které chce vyšetření a hotovo. Můžu si vybrat kteroukoliv
laboratoř, což v případě že daný doktor nesedí o patro výš na laborkou
je docela užitečné.

A když vidím jak se občas někdo vloupá do nemocniční sítě,
vůbec mi nevadí že se moje zdravotní informace nepovalujou na společné
síti, kterou by samozřejmě spravoval stát, se vším co z toho vyplývá.

Tomáš