rozbor krve

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 15:44:46 CET 2023

Ta čistě elektronická zas má tu nevýhodu, že když se odběr neuskuteční
hned po objednání od lékaře, může pacient snadno zapomenout, do které
firmy jít na odběr. To se stalo mě. Musel jsem volat doktorce,
samozřejmě jsem se dovolal asi za půl hodiny a mezitím na tom odběrném
místě zavřeli. Ocenil bych, kdyby mi vytiskla aspoň nějaký info letáček:-)

PH