rozbor krve

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Únor 10 15:21:21 CET 2023

Tipujem, že papierová žiadanka odzrkadľuje stav nášho zdravotníctva.
Vekový priemer obvodných lekárov tesne pod 100 rokov. Zdravotné sestry
podobne...
Obhospodaruje niekoľko okresov a tak zrejme pri tom množstve a pestrosti
dodávateľov vzoriek nejde použiť vyššiu formu informatizácie. Tie
skúmavky aj tak online nik nepošle.  Vzhľadom na to, že ide o privátny
labák, lekári by museli mať špeci aplikáciu pre zber vzoriek... Neviem.
Vie čo robí a nie je to nemenný stav
IK

Dňa 10. 2. 2023 o 14:45 Jindroush napísal(a):