rozbor krve

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Únor 10 10:14:27 CET 2023

Robia to stroje. Robot, ktorý si z ampulky od obvodného lekára odoberá
krv pre jednotlivé vyšetrenia namieša do nich patričné ingrediencie a
následne analyzuje.
Mám kamoša, čo vlastní biochemický labák. Viem, že predtým mali kapacitu
tuším 4000 vyšetrení/hod. Teraz inštaloval nový stroj. To je iný mazec.
Ampulky so vzorkami sa v tom stroji pohybujú na princípe magnetickej
levitácie. Pocitovo to tam lieta rýchlosťou svetla. Návštevy u neho sú
zaujímavé. Tu som našiel video toho jeho stroja:
Teda viem, že má SIEMENS ATELLICA, neviem presne model a konfiguráciu.
https://www.youtube.com/watch?v=IqneZgrL0Qw
IK

Dňa 10. 2. 2023 o 9:45 Aleš Filip napísal(a):