Re: vrtačka na tišťáky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Únor 8 22:12:44 CET 2023

Dobrý den,

Rozmýšlel jsem se, jestli to mám napsat, abych nevypadal jako exot. Jehly
do šicího stroje jsme brousili jako kopinatý vrták, a vrtali jsme s tím
desky do SAPI1, které jsme v práci osazovali ;-) Vrtačka byl motorek na 12V
z tiskárny z kalkulačky Elka51, a sklíčidlo z upravené versatilky

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora