Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 7 09:26:15 CET 2023

Dobře děláte, "celkem jakýkoli, ovládaný potenciometrem" má obvykle
horní konec potenciometru zapojen (někdy přes R) na horní konec triaku.
Takže jedině kdyby PLC mělo výstup 0-230 AC:-)

Ale kdyby se ten poťák nahradil fotoodporovým optočlenem?
Jen jsou teda bláznivě drahé a vlastně nevím, na kolik je ta výstupní
strana.

PH