Re: [OT] Pátek, jak si z PVC trubky postavit bagr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 6 21:06:37 CET 2023

je to jako se vsim...musite na to mit talent a spousty odmakanych hodin,
kdy dopadl jako vy, ale nevzdal to ... hromada veci jsou pripravky,
ktere kolikrat daji vic prace nez to treba udelat rovnou

Kdyz mi bylo asi 15 let chtel jsem se dat na drahu maketare (od mala
jsme modelaril) a rozhodl se dodelat maketu torpedoveho clunu, kterou
zacal muj otec (byla to jen nepotazena kostra trupu) a papirovy vykres
skutecne lodi.

Vydrzelo me to bavit asi rok a dostal jsem to do stavu, kdy lod byla
pojizdna na vode a odmakal jsem pomerne dost z cele paluby...model ma
cca 600mm na delku a je tedy dost vse titerne...vsechno jsou mosazne
plisky, medene dratky (takovej prihradovej stozar z 1mm medenych dratku
nekdy dlouhych necelych 5mm je fakt luxusni pajeni) apod. vsechno delane
v meritku a presne dle vykresu skutecne lodi....

http://www.cncnet.info/galery/hwnews/2007-12-26%20Maketa%20torpedoveho%20clunu/index.html

i presto, ze jsem to dotahnul tak do 90% jsem to cele utnul, protoze
jsem vedel, ze toho proste nejsem schopnej...hromadu veci jsem mel pak
uz vychytanou...ale proste dotahnout tech 10% by bylo utrpeni.

Nepisu to proto abych se pochlubil, ale proto, ze to nejtezsi je
vydrzet..na vsechno ostatni si nakonec zajdete.

RV