Re: [OT] Pátek, jak si z PVC trubky postavit bagr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 6 20:51:29 CET 2023

Na začátku toho videa se mu jeden pás snaží ukrást baterky. Zajímalo by
mě, jestli ho chytil.

Vždy mě udiví, že tak šikovní lidé si raději napřed nevyrobí nějaké
pracovní nástroje. Zvlášť když je součástí stavby i hromadná výroba
(např. ty pásy).
Tak schopný borec by určitě dal dohromady nějakou jednoduchou frézku
levou zadní.

Můj švára je profesionální modelář. Dělá (dnes už se spíš hodí slovo
dělal) modely všelijakých strojů a zařízení, které pak firmy vozí na
výstavy, když je originální stroj příliš rozměrný.
Taky vždycky čumím jakou krásu umí vyrobit z jednoduchých materiálů
jednoduchými prostředky.
Ale taky si na to frézku nepostaví. Já jsem mu občas něco frézoval, ale
jen občas. On si to prostě raději dělá rukama sám.
Já to mám úplně opačně. Už u jednoho kusu se vždycky snažím používat
postupy pro hromadnou výrobu. Tedy udělat to na nějakém CNC zařízení
nebo aspoň pomocí nějakého přípravku.

PL