Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 6 21:03:19 CET 2023

A nedá se použít celkem jakýkoli, ovládaný potenciometrem?
Jen výstup potenciometru nahradit tím napětím 0-10V přes nějaký
elementární interface.

Mám tak udělané řízené proudové zdroje, řízené napětím 0-10V.
Vzal jsem hotové čínské proudové zdroje, vyhodil nastavovací trimr a
nahradil ho převodníkem z toho externího řídícího napětí.
Za málo peněz hodně muziky.

PL