Re: STM32 Nucleo64(plc) vstupy, výstupy, periferie ...atd.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 4 21:41:06 CET 2023

Myslím, že v tom Vašem popisu schází pár důležitých položek: rozměrové
omezení, omezení spotřebou, instalační prostředí (teplota, rušení) atd.

Jestli můžu poradit, tak rozhodně nepodceňte ošetření vstupů. Je až
neuvěřitelné, jak blbě ošetřené vstupy člověk občas vidí i u výrobků
velkých značek (a spolehlivost je pak přímo úměrná).
Dělám průmyslovou automatizaci pomocí vlastního HW, takže trochu vím o
čem mluvím.

Dotykový displej: no jde to, když už to musí být. Je to sice módní, ale
klasické tlačítko je prostě nepřekonatelné.
Pokud to má mít proměnné funkce, tak tlačítka dokola kolem displeje, na
displeji u příslušného tlačítka zobrazit jeho funkci v dané chvíli.

K nemožnosti nakupovat v Číně: naší prodejci laskarduino.cz a dratek.cz
mají celkem slušný sortiment těch nejpoužívanějších věcí typu Aliexpress.
Už jsem tam víckrát něco objednával pro své zákazníky-firmy. A zatím
vždy spokojenost, a to i s cenou.

PL