Re: Směr klidového proudu G malého MOSFETu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 3 15:17:55 CET 2023

Myslel jsem, že tohle je blbost, ale zřejmě i zde jsem se zmýlil
http://prog-story.technicalmuseum.cz/data/golan/almanach-5C.pdf
na str.98. Zajímavé čtení na dlouhé zimní večery, ale musí se dost
přeskakovat, do str. 56 to jen smrdí politikou.

Mrazík