Re: OT GPIB, Was: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 22:33:40 CET 2023

Takze kniha Stykove obvody mikropocitacov (1990) uvadza:
Stykove obvody z zbernici IEC 488 typu 8291, 8292 a 8293.
Je k tomu cosi vyse 1 strany popisu. Ak by bol zaujem, odfotim a poslem.

miro