Re: OT GPIB, Was: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 22:24:17 CET 2023

V nasich koncinach sa toto rozhranie oznacovalo IMS-2 (mozno uz aj
IMS-1, ale to neviem). Boli na to aj domace (mozno RVHP) IO, ktore si uz
tiez nepamatam. V prvej polovici 90-tych prevodnik postavili a rozbehali
na VS, kde som prave koncil. Sa mi vybavuje, ze boli aj navody na SW,
kde stacila 8255.

miro