Re: Přetoky FVE

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 14:53:56 CET 2023

Včera u nás firma instalovala a zprovoznila FVE 5.8kWp, 10kWh baterka.
Stihli to včetně 13 panelů na střeše a veškeré instalace uvnitř od 10:00 do
20:00 v 5ti lidech.  Tři "střechaři" odjížděli už v 17:00.
Musím opravdu ocenit velkou profesionalitu. Obzvlášť ta práce na střeše   v
10 metrech a v tom počasí zaslouží úctu.  Smlouvu na přetoky s ČEZ mám, to
dodavatel všechno včetně dotace NZU vyřídil, ale nový elektroměr přijde ČEZ
namontovat až po 17.3. (:: takže zatím jsou přetoky v měniči vypnuté.
Okamžitá výroba je dneska tak 200 - 400W, což representuje tak 60% klidové
spotřeby baráku, takže přetoky stejně nehrozí.   Musím se rozhodnout,
jestli se budu u ČEZu zajímat o ten tarif pro soláry a nebo najdu někoho,
kdo ty přetoky koupí. Jedna z možností je snad https://www.entri.cz/,
dneska jsem s nimi mluvil a prý se mám ozvat, až to budu mít s ČEZem
papírově všechno vyřízené.  Takže uvidíme.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW