Re: Přetoky FVE

Tony Malecký tony na malecky.cz
Čtvrtek Únor 2 14:19:23 CET 2023

Přesně tak.

Jakmile postavíš FVE, tak dokud neproběhne PPP (první paralelní připojení) nesmíš jí zapnout... PPP proběhne tak, že ti namontují 4Q elektroměr, a ten registruje toky energie se součty co 15 minut...
No a pak máš buď povolený přetoky do nějaké meze a té se držíš, nebo nemáš a pak tolerujou ty technologické přetoky...
Tony

 Od:   AZe <aze na seznam.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   1.2.2023 19:28
 Předmět:   Re: Přetoky FVE

Dostal jsem od znameho toto, preposilam:
Jj, vim o tom. To ma napsany e-gd nekde ve svojich dokumentech, jsem to tam  cetl i s tou hodnotou 115 W. Nevim presne jak to meri, ale montujou na to ty  ctyrkvadrantni elektromery nebo jak tomu rikaji. Kazdych 15 minut to odesila  data o spotrebe a vyrobe, takze to mozna jenom nejak scitaji po tech  ctvrthodinach, neznam detaily.
Ale asi to nepochazi od e-gd, ty hodnoty upravuje primo ERU a e-gd s tim  jenom ridi.
aze