Xiaomi e-paper hodiny LYWSD02

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 13:59:55 CET 2023

To je pěkný. Chtěl bych si to dát do sklepa. Takže to rozbalím, sparuji s
telefonem, on tam nastaví čas atd. a pak už to můžu hodit do sklepa a za
pár měsíců/tydnu k tomu přijít s mobilem a vyčíst to? Ptám se možná asi po
sto padesaté, ale v tom sklepe neni ani wifi ani elektrika prostě nic jenom
tma a víno :-) tak jestli to opravdu funguje jako ostrovní systém...