Xiaomi e-paper hodiny LYWSD02

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Únor 2 11:59:38 CET 2023

Dobrý den,

Každou (asi v 00 minut) hodinu to zaznamená teplotu a vlhkost, a to
zaznamená. Potom spustím v telefonu program Xiaomi home, počkám, až se
to připojí a stáhne data. Mám tam grafy Den, Měsíc a 6 Měsíců. v grafu
Den vidím hodnoty v jednotlivých hodinách, Měsíc a 6M vidím minimální a
maximální hodnoty v jednotlivé dny:

S pozdravem,

--
  Aleš Filip