Re: Ako spravne napisat obsluhu klavesnice - Bolo: C while for..for....for

wek konfera na efton.sk
Středa Únor 1 07:24:01 CET 2023

[preposielam]

---

Ahoj,

vertikalny citac, to mi nieco hovori... Aha piclist a tamosia zbierka kodu pre PIC16. Tak som tam klikol a zistil som, ze slava piclistu je uz za zenitom a je to taky viac mrtvy ako zivy web. Dokonca maju na stranke napisane, ze v roku 2023 web zanikne...

Ale toto som nechcel. Na tej stranke bol kod presne na vertikalne citace od p.Dattala, ale ten tam uz nie je a spolu s nim vela inych uzitocnych rutin. Takze mi ostane len ten mikrokontroler.net, o ktorom som nevedel, ze je tam tiez zbierka kodu pre rozne veci. Velmi pekne dakujem za tip.

Andy

Ahoj Andy,
na to sa da pouzit takzvany vertikalny citac. Ja som vychadzal z
https://www.mikrocontroller.net/articles/Entprellung#Komfortroutine_(C_f%C3%BCr_AVR)
a upravil si code pre maticu 4x4. Funguje to vyborne.

Riso.