Re: LED náhrada vánočních žárovek

jurp jurp na volny.cz
Neděle Prosinec 31 21:48:01 CET 2023

No a to se cela leta resi pridanou zarovkou do okruhu.

Dovolim si citovat sam sebe z roku 2016:
no zarovku do serie.
To se vezme keramicka objimka s 60W zarovkou a udela se z flexosnury
a zasuvky napajeci mezikus.
Lety chodu overeno. A ta zarovka je jen vlazna, takze pokud nelezi na
polystyrenu, nic se nedeje. A keramicka objimka proto, ze ma kryci kloboucek
pres ktery se ta flexosnura tam a zpatky krasne vyvede.

JURP