Re: Záporný step-up švábík

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 29 10:18:00 CET 2023

No to je už trochu s kanónem na vrabce:-)
Nevím kolik stojej, ale mít 2 ks na každej 1 článek co stál asi 1,7 USD...
A články jsou lehký, takže klidně můžou mít taky 230, ale mAh:-)

Tzn. mě by stačil švábík v SOT23, co má v sobě už i "výkonovej"
tranzistor, třeba AP3031. Jenže ten můžu mít vlevo, teď jde jen o to,
zda je nějakej takovej co se hodí napravo.

PH