kamera hikvision, porucha detekce pohybu v urcitych sektorech ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 28 12:37:41 CET 2023

diky za info.
skoro sedi, ze to jsou zony u okraje a sousedi s dalsi zonou, kde se
porad neco pohybuje s vetrem. neni to uplne dulezite, tak az bude pocasi
  a cas, tak ji prohodim za jinou.
t.