kamera hikvision, porucha detekce pohybu v urcitych sektorech ?

Pikulik picom na volny.cz
Středa Prosinec 27 16:28:37 CET 2023

Zdravím
Něco podobného se mi stalo s levnou otočnou venkovní kamerou.
Ze začátku reagovala perfektně. Měl jsem nastavenou minimální citlivost
a zaznamenala auto, osobu, stín,v noci každou můru. Po nějaké době
ztratila citlivost na pohyb. V noci reaguje pouze na světla
projíždějícího auta. Ve dne si auta nevšimne ani když zabere čtvrtinu
zorného pole. Občas reaguje na rychlý mrak (stíny). Když zapnu detekci
osob tak ale reaguje spolehlivě.
V době kdy přestala reagovat na pohyb byl před ní kus pavučiny, který
neustále kmital při nepatrném vánku.Napadá mě jestli se nemohla nějak
sama překalibrovat. Tovární reset nepomohl.