Bittle Petoi bootloader?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 27 23:32:59 CET 2023

Tak hlásím, že bootloader funguje!!!!!!!! Díky!!!
Bylo třeba nastavit fuse jak je v příloze.
Zajímavé je, že jiný bootloader co jsem stahnul z Githubu, ani další
odněkud z webu nefungoval.
Teda fungoval, ale po úspěšném nahrátí FW do Atmegy pomocí konzoly to
vždycky  umřelo.
S tím vaším to žije i po uploadu.
Takže ještě jednou moc díky, synek má radost. Pes po 2 dnech zase žije !!!
Až třeba někdy máte u mne pivo! Nebo něco jinýho ...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>