Bittle Petoi bootloader?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Prosinec 27 22:53:21 CET 2023

Dobrý večer, jestli tam potřebujete dostat ten booloader z arduina, tak hex
toho bootloaderu co tam vypaluje to Arduino IDE by měl být někde uložený (u
mě hardware\avr\1.8.6\bootloaders\atmega stačí vyhledat "bootloader") a je u
toho i makefile, kde jdou najít fuses.

LB

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 12. 2023 15:48:15
Předmět: Bittle Petoi bootloader?
"
Synek dostal tuhle hračku. Po sestavení a počáteční inicializaci a kalibraci
to po vypnutí už nenaběhlo. Nevím co se dělo,ale asi se porušil/smazal FW z
Atmegy 328P. Dodavatel umí k tomu poslat destičku, ze které jde rovnou
bootloader nahrát. Na desce je klasický ISP 6 pin konektor. Jenomže to je
měsíc, než to dojde, tak jsem si řekl, že tam pomocí  USBasp tam bootloader
nahraju. Jenomže jsem narazil a USBasp nejsem schopen rozjet na W11 , je tam
stále nějaký problém s driverem, nebo to řve, že se neupdatovaný USBasp. V
ZADIGu(správa driverů)  jsem zkoušel přepínat vše možné a z prostředí
Arduina prostě nejsem schopen bootloader vypálit.
Ani na jiném PC s W10 , nevím proč a už jsem tomu opravdu věnoval dost času,
rozšteloval si půlku věcí co fungovaly....

Tak jsem vzal jeden starý ntb s WXP , kde mám eXtreme burner  a kde mi
USBasp fungoval a funguje. Tam jsem schopen do Atmegy vypálit co chci. Tak
jsem našel bootloader pro 328P , jenomže zase nevím, jak mají být nastavené
pojistky.

To samé s origoš FW pro pejska co je k dispozici. Umím ho tam nahrát rovnou
bez bootloaderu, ale ono to neběhá  a nejde to konfigurovat tím sw co k tomu
je.

Má někdo prosím funkční bootloader pro 328P (na webu jsem našel několik
verzí) ale hlavně s nastavením těch pojistek?

Předem děkuji, pes leží mrtvý na stole ....

	Neobsahuje žádné viry.www.avast.com

(#-wm-DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2)