Listovica 22.12.?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Prosinec 27 20:14:24 CET 2023

Vas to musi strasne srat. V tomto pripade je lepsie taketo platky
necitat :-)

Nijak nerozporujem, ze sa intervaly maju prelinat. Ani ze musi existovat
este nejaky nezapocitany zdroj neistoty. Bohuzial nedokazem povedat
preco sa neprelinaju, a z poznamok ktore mam neviem najst zdroj
dodatocnej chybajucej neistoty. Este sa meraniu budem v buducnosti
venovat, skusim to potlacit dalej.

Zhoda je na urovni 1 casti z miliona. Za mna, na hobby projekt pre
radost, vynikajuce. Aj keby malo posudzovatela pre akreditacny organ
roztrhnut.