Re: Expozimetr pro zvětšovák

Sobota Prosinec 23 14:44:55 CET 2023

Koukám co je BPW34 a ona obyč. fotodioda. Pokud tam svítíte žárovkou,
bude brát nejvíc to infra a něco to sice změří, ale nebude to ono. Když
jsem laboroval s ledkama, udělal jsem si luxmetr s fotodiodou BPW21.
https://www.tme.eu/cz/katalog/?queryPhrase=BPW21  Má filtr proti infra,
takže bere jen viditelné světlo. Mám tam ve zpětné vazbě dost divoké
odpory a děliče. Nejmenší rozsah 0,2 Lx je dost dobře stabilní, ale je
to korigované kapacitou a na nejmenším rozsahu je reakce pomalejší. Dal
jsem to pro inspiraci sem. http://vaelektronik.cz/fotky/luxmetr.png

Anděl