Hledám dutinku na pevny kolik

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Prosinec 22 14:38:10 CET 2023

Zdravim,

potreboval bych najit vhdodny protikus, ktery pujde nasunout na pevny
(nerozriznuty, nepruzny) kolik, ktery ma vnejsi prumer 2.25 mm. Zatim
nejbliz jsem se dostal s konektorem Molex pro velke 3.5 HDD, ale to
provedeni ze stoceneho kusu plechu se mi moc nelibi - ono to mozna vyhovi v
PC, kde to clovek pripoji parkrat, ale na kabelu k blesku, kde to clovek
pripoji i parkrat denne uz to nebude to prave.

Koli vypada takhle (neni to moje fotka, ale je to na ni dobre videt), jedna
se o ty dva koliky vpravo dole:
https://www.photrio.com/forum/attachments/img_5653-jpeg.336905/

Rozpitval jsem dva ruzne velke Neutriky v nadeji, ze to bude blizko, ale ty
maji ty koliky nejspis jen 2 mm, takze to tam sice narvat jde, ale o ty tri
desetiny navic se to roztahuje a neni to dobre. Nenapadne nekoho z vas neco?
Potreboval bych toho tri pary.

Diky za kazdy dobry tip.

Pavel Kutina