Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 19:16:03 CET 2023

Předpokládám, že tohle jste v manuálu četl:

V noci nebo přes den, při nízké FV energii, nedochází k vybíjení baterie
Řešení:
1. Komunikace mezi měničem a Smart Meterem musí být OK;
2. Ujistěte se, že spotřeba je vyšší než 150W.
a) baterie se nevybíjí plynule, i když je spotřeba vyšší než 150W;
b) pokud se baterie stále nevybíjí, i když je spotřeba energie vyšší než
150W, zkontrolujte prosím, zda jsou
Smart Meter a CT správně připojeny;
3. Ujistěte se, že SOC je vyšší než 1-DOD. Nebo pokud je baterie vybitá
pod hodnotu 1-DOD, tak se
baterie opět začne vybíjet, pokud je SOC na 20%+(1-DOD) / 2 nebo SOC
105%-DOD (pokud potřebujete vybít
baterii okamžitě, musíte ji restartovat).
4. Zkontrolujte v aplikaci, zda není nastavena doba nabíjení, protože
během nastaveného nabíjení se baterie
nebude vybíjet (nastavené nabíjení bude bráno jako priorita během shodné
doby nabíjení/vybíjení).

Podle toho to vypadá, že má nastavený limit pro spouštění měniče na 150W.

PL