Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Prosinec 20 07:37:04 CET 2023

Ano. Měřící trafo je připojené přímo. Kabel je dlouhý 2m. Za těchto
podmínek udržuje odběr ze sítě cca 4W (samozřejmě pokud dokáže dát
dostatečný výkon). Zkusil jsem jej prodloužit na 4 m a nic se nezměnilo.
Při 10m (jen pokus, nepotřeboval jsem to) to funguje taky, ale odběr ze
sítě stoupl na 18 W, aby vůbec začal dodávat proud. Takže tam jde zjevně
o zpoždění, všechno jde analogově. Měnič je i4wifi.cz | GWL GridFree
GTIL 2kW měnič 230V s limiterem SUN-2000G (vstup 45-90V) SUN-2000G2
<https://www.i4wifi.cz/cs/210725-gwl-elerix-gf-sun-2000g2>

Martin Záruba