Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Čtvrtek Prosinec 21 11:23:42 CET 2023

Nedávno jsem procházel celou apku pro ovládání měniče a sepsal jsem si
strukturu, co mám kde hledat. Na nějakou úroveň výkonu pro start měniče
jsem nenarazil a myslím, že měnič jede neustále. A i kdyby tam něco
takového v registrech měniče bylo, jediný přístup pro řízení tam mám
přes tu apku.

Anděl