Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Prosinec 20 20:05:54 CET 2023

To si nejsem jistý. Myslel jsem, že je to proto, že signál přijde moc
pozdě a on to nestihne. Ale to je asi nesmysl. Pak mě napadá druhý
důvod: Změna má charakter pulzu, který generuje cívka snímače. No a
dlouhý kabel má větší kapacitu a pulz je deformovaný. Zkusím se na to
podívat osciloskopem, ale obávám se, že těch změn tam bude tolik, že se
v tom stejně ztratím.

Martin Záruba