Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Prosinec 20 18:09:23 CET 2023

Ale vždyť on to zahrne. Funguje to tak, že on se snaží, aby odběr ze
sítě byl cca 4W. Je to proto, že i při velmi rychlé odezvě na změny on
nedokáže dostatečně rychle stáhnout výkon, když ustane spotřeba. Proto
je lepší, když je nepatrný odběr ze sítě, než přetok. Zcela zjevně to
tak funguje, protože když odpojíte měřící cívku, přestane dodávat výkon,
protože nenaměřil ty 4W. Jedině když v menu zakážete hlídání přetoku,
pak jede na maximální výkon co dokáže. Pak ještě můžete nastavit
minimální napětí na DC vstupu. Jakmile se napětí baterky začne
přibližovat nastavené hodnotě (nevím přesně o kolik), začne omezovat
výkon (a tedy i spotřebu) a jakmile napětí poklesne na nastavenou
hodnotu, vypne se. Ještě jde nastavit hystereze.

Martin Záruba