Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 19 20:49:10 CET 2023

Mam goodwe 10kw, asi to bude opravdu RS485,  moc jsem to nezkoumal.
Vzdalenost je asi 12 m. Ten menic ma jeste jednu RS485 , pres tu uspesne
ctu registry menice a planuju nejake vyuziti tech informaci pro
sofistikovane rizeni filtru v bazenu a nebijeni bojleru. Pokracovat budu
ale az v lete, ted se to spatne ladi, kdyz ta FVE dava tak malo.

út 19. 12. 2023 v 19:45 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>