Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Úterý Prosinec 19 19:45:38 CET 2023

To by mě zajímalo, jaký máte měnič. Mám Goodwe a tam to snad ani jinak
nejde, než přes RS485. U smartmetru píšou, že jedno bliknutí je jedno
měření a bliká to možná o něco rychleji, než 1x za vteřinu. Linka 9600
Bd toho nejspíš dokáže přenést aspoň 10x víc. Solárníci mi ale říkali,
že u nějakých jiných měničů jdou měřící trafa připojit přímo, ale je tam
dost omezená vzdálenost, na kterou to chodí.

Anděl