Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 19 11:25:18 CET 2023

A kam mate natazeny CY16 pro uzemneni? Do domovniho rozvadece na PEN
nebo na uzemnovaci svorkovnici domu nebo maji solary vlastni uzemneni?
A jak to mate s nejakymi prepetovymi ochranami?

Martin Hanek